Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Elvira - 10 oktober 2010 14:39

..är jag!!!!


Tvärförbannad, ilsken...det är så huvudet känns som om det ska spricka-på riktigt!


Så försöker jag sansa mig en aning, å det jävlar går inte alls, för det pyser och fräser ur öronen på mig!!!


Jag pendlar mellan en känsla av att ha blivit grundlurad, läääääänge, till att vilja kasta mig i bilen och banka förstånd i någon, hello wake up, se vad fan du har framför ögonen..


Så svårt att sätta i ord, så att jag låter bli.....fan, jag älskar en riktig blind mupp!

Å nu får det fan i mig va nog, om inte människan ser det, så är det nog fan dags att släppa taget, på riktigt!


Många fan blev det visst, å jag tänker inte sudda bort ett enda!

nä...det tänker jag inte..å jag tänker publicera inlägget också, för att riktigt sryka under det, påminna mig själv, kalla det vad man vill..seså Elvira-släpp!



...nä, det går iallafall inte...

*ARG*

Ovido - Quiz & Flashcards