Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Elvira - 26 oktober 2010 01:03

..har jag haft idag.

En på riktigt egen..bara jag, telefonen på ljudlöst..utom synhåll..å gjort bara ingening..

Det va bra länge sen jag kunde vara i mitt egna sällskap utan att få malutter, på senare tid har det ju varit närmast omöjligt..


Skjutsade lilltroll å hennes pappa till Arlanda igår, så nu sitter de nånstans..eller sover, förhoppningsvis, men på väldigt mycket varmare ställe, än vad vi som är kvar här gör..rätt åt dem!!!


För min egen del då, så blir det en jävla massa läsa och skriva ett par dagar, för hur det än är, så är det ganska svårt att plugga, när inte en enda hjärncell är som den ska.


Men faktiskt, jag tror att det börjar på riktigt vända, lite, bara lite, men det är inte bara kolmörker längre.


Pratade med mitt gamla jobb i fredags lite, å tydligen lät jag så mycket piggare, så att de ringde nästa dag,  å undrade om jag inte kunde tänka mig att jobba ett litet kortpass igår, så helt otroligt skönt, att de inte tappat bort eller glömt mig.


Nåja, nu är jag fortfarande sjukskriven, och igår va jag ju som sagt i bilen en heldag.


 Lovade i fredags , flera gånger, att höra av mig så fort jag känner mig stadig nog att jobba igen, å det ska jag så klart.


Nåja, skolan först då...boktraven,med  alla papper o pennor å uppgifter som ska skrivas,  hånflinar åt mig, helt säkert, den gör det.


Men nu är det natta, så jag poppar en låt för mig, och er som också är nattsuddisar, en med lite ..ja..jag vet inte, "styrkepuffar" är inte rätt ord, men inte helt fel heller..



Nynnar med o blir lite kaxig av den, å den känslan gillar jag-massor!


Natti o somna sött

Ovido - Quiz & Flashcards