Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Elvira - 30 oktober 2010 14:57

...återgå till verkligheten.

Nu har jag dryftat och ältat tilläckligt tror jag.


Det finns något helande i att träffa människor, som bekräftar att det som knäckte mig,att det  verkligen är "på riktigt".

Tillräkligt många som oberoende av varann säger samma saker..

Helande, läkande, visserligen tungt som fan, men på något vis stärker det, att jag tänker rätt, handlar rätt..å att det framför allt va väldigt väntat att jag skulle rasa förr eller senare.

Skulle lyssnat på alla som sa redan för länge sen, att jag skulle lämna det som va skevt o sjukt, men icke sa nicke, Vira klarar det här, en baggis.

Ja, å så blev det som det blev då.

Lätt att vara efterklok, men kanske så är det faktiskt så att jag lär mig något av det i slutänden.


Nåja, det där va kanske lite obegripligt, för någon som inte är insatt, så jag släpper det nu, och konstaterar bara att jag tydligen är på rätt väg.


Facebook har en funktion som tycks ganska poppis, spåkulan.

Provade den igår, å fick till  svar:

När det inte känns roligt att festa, är det dags att hitta tillbaks till verkligheten.Ryck upp dig. Det blir bättre dagar snart.

Så sant så, så nu ska jag nog ta å göra lite annorlunda ett tag, lekte festprisse ordentligt igår, vilket havererade totalt, å idag känner jag mig mest som ett vrak av odefinierbar sort..usch.


Nåja, min stora kicka är på väg snart, å imorgon hämtar vi hem lilltroll igen.

18.15 på arlanda, pratade med hennes pappa igår, och fick frågan om vilken parfym jag gillade..hehe..å jag har ingen aning om vad jag svarade, så det blir spännande!! :)

Skönt att de kommer hem iallafall, gillar inte att ha människor för långt bort, även om jag unnar dem sol o bad å att må gott.


Well, ska softa lite på soffan nu, så jag kanske återfår någon slags mänsklig form,


Kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards