Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

Ett Ego utan motstycke..

Av Elvira - 20 juli 2008 17:28

..har jag utvecklat, haha..inte ego som i egoist, utan ego som nåt slags,, ja jag vet inte hur man bäst beskriver det.."jagkänsla"?

Jag har en teori, en tanke som jag tror benhårt på, att positivt attrahetrar positivt, typ motsatsen till Murphys lag( om nåt kan gå åt helvete-då gör det så)

Är inte det som den mest självkalara sak i världen?

Va just ute å åt med nära vänner, å vi hamnade lite i den diskussionen..

Å så fick jag goda råd ang min vän som vill va mer än vän-tack för tipsen!

Sen hade vi riktigt kul funderingar om S&M( ja, det va mitt fel, jag har ju redan erkänt att jag fastnade där igår...morr, jäbbla bok till att ge mig ideer), avancerayt värre, gissa om de andra gästerna, iallafall de som satt närmast å hörde, tittade generat..haha

Är så tacksam för att jag har människor omkring mig i ur å skur, jag, som räknat bort alla i bekantskapskretsen, så gott som, har lärt mig att uppskatta dem som är kvar, som inte lät sig rensas bort, trots ihärdiga "försök" från min sida..hmm

Känner verkligen i hela mig att jag är älskad, å älskar tillbaks, att det jag ger får jag så många gånger om tillbaks, det är i stunder som denna jag VET att come what may, inget är omöjligt..

Huu, nu känner jag mig superflummig, men jaa, antar att ni förstår ändå...*ler, blinkar, tittar lite lagom bedjande...?*

haha

Stora kramar

 
 
Ingen bild

a

20 juli 2008 18:38

menar du inte självkänsla? men teorin du har stämmer nog
lycka till med fortsättningen

 
Ingen bild

Elvira

20 juli 2008 18:43

Tackitack för ditt lycka till, vet inte med vad, så jag tar det som "med allt", å så klart det stämmer, det gör ALLA mina teorier ;) Nä, menar inte självkänsla..eller kanske..ehh,nä, inte riktigt så

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards