Direktlänk till inlägg 22 juli 2008

Tack tack för tipset Linda raring!

Av Elvira - 22 juli 2008 21:02

I kommentaren alltså...

Har ju snöat in en massa på det :D så jag läste en del idag på jobbet,

(å shit va jag hoppas att min chef inte läser min blogg plötsligt *fniss*- å OM du gör det så va det en engångsföreteelse*blink, blink*)

å hann tom bli riktigt upprörd, slog upp BDSM på wikipedia, och fick en smärre chock, när jag insåg att man nästan klassar människor som ägnar sig åt det som någon psykisk abnormitet!!!

Vi lever ju på 2000-talet!!

Helt sinnessjukt, men å andra sidan va det inte länge sedan homosexualitet togs bort från det man ansåg värt att klassa in i DSM-IV (en massa symptom som ska uppfyllas för en viss psykiatrisk diagnos...typ, nåt åt det hållet iallafall)

Hur som helst, tror jag att jag får låta tankar stanna vid tankar ett tag till, hehe, har ju träffat en riktig mysmänniska, som är lite rädd för handbojjor tom..hihi..hmm, är det NU jag lämnar ut för mycket..?

Nä just det, det va ju så det va,eller ÄR, min blogg mina tankar mina beslut..




 
 
Ingen bild

Linda

23 juli 2008 22:06

Gumman det finns en sida som heter Darkside. Det är nordens största BDSMsajt.
Skapa ett konto där och titta runt lite.
www.darkside.se
Mitt nick där är lin667
Kram

 
Ingen bild

Elvira

24 juli 2008 09:16

Tackitack för tipset!
Sagt å gjort! :)
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards