Direktlänk till inlägg 29 juli 2008

skryt skryt

Av Elvira - 29 juli 2008 16:30

..visste inte hur man länkar artiklar, eller vet inte rättare sagt, så jag kopierade å klistrade in den istället..

Åxå ganska begåvat tycker ju jag..

Det är verkligen hett som i helvetet i min by nu, antar att det är lite samma lika överallt så det är nog inget att skriva om, men ajaj så svårt det blir att leva i hettan, pust!

Min "Pappa Negerkungen" ska åka för att vara knalle på marknad i värmland, eller marknad förresten, det är nån westernfestival, hur som helst så saknar jag honom redan.

Jag som aldrig haft nån pappa, eller hur man nu säger, morsan har varit hgift ett åtskilligt antal gånger, så jag har väl haft en hel massa pappor på det viset, men den här är bara min :D

En människa som jag kan prata med om allt, som accepterar alla mina nycker å ibland rejält överkokta ideer, jag menar, vem mer än en förälder kan tycka om ett sånt barn..? jag menar, jag har ju inte ens kontakt med min riktiga mamma, (även om det nog mer beror på andra saker än mina nycker å ideer..)

Ska straxt iväg på ett möte, hade tänkt skippa det bara för den här gången, men hittade en vilsen själ idag som kanske behöver gå dit, å då är det nog min medmänskliga skyldighet kan jag känna, för som det sägs, vi kan bara behålla det vi fått om vi ger bort det...eller..eh, ja, något sånt iallafall..

 Kramisar


 
 
Scrollan

Scrollan

29 juli 2008 17:13

Psst! Du markerar det ord som ska vara "länkordet" i din text, sen klickar du på ikonen i verktygsraden på skrivrutan som ser ut som en kedja och kopierar in adressen till sidan du vill visa, i "URL-rutan". Välj om du vill öppna den i samma eller nytt fönster å klicka på Skapa! Färdigt!!

Mvh Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elvira

29 juli 2008 17:21

aha! tusen tack för tipset, ska göra så nästa gång jag får en länkide´..!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards