Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Min Annika är världens bästa...

Av Elvira - 5 oktober 2009 16:19

..och klokaste kvinna, alla kategorier!!!


Inte "min" Annika då, men min sponsor är hon..


Va i Norrköping idag, träffade henne för en fika och en liten runda på stan..som jag hastigt o lustigt fick bryta upp ifrån för att lilltroll inte hade nån hemnyckel med sig, och när jag väl kommit hem , så går hon inte att nå..*morr* men det är ju en annan story.


Hur som helst, så känner jag som alltid när jag pratat med henne, att mina STOOOOORA bekymmer, egentligen är ganska små..att jag egentligen har det ganska bra, att mitt liv för det mesta är ganska enkelt, och det är en sabla bra känsla=))

Jag är dessutom ganska frisk ändå, för det mesta, mina reaktioner är ganska normala.


Jag har fortfarande stor nojja på jobbsvaret imorgon, men den hotar knappast att ta livet av mig..bara nervös..

Mina stackars närmaste har förmodligen snart hål i skallen av mitt tjat, och jag börjar faktiskt bli en smula trött på mig själv också..hehe..


Va nere på jobbet(det jag alltså fortfarande har) och bubblade en stund, saknar ungarna nåt grymt inser jag..

De är så söta när de nästan slänger sig över mig och babblar i mun på varann..se mig, se mig..

Jaja, jag kan ju faktiskt titta in o babbla lite, precis så ofta som jag känner för, vad som än händer.


Nu mina vänner, är det stora rycket som gäller här, 15 minuter intensiv städning (med en tacksam tanke till Peter)

och sen laga mat..OCH ta rätt på snurr-kiddon som hade så attans brådis att komma in hemma, men försvann..*morr*..-igen!


Love E


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards