Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Elvira - 1 juli 2009 23:15

..är jag!


Fick ett mindre ryck förut..å röjde hela köket i ett svep!


Inte helt vanligt, för att vara jag, kan man ju lugnt påstå. Jag, med mitt "messie-syndrom", gör inte sånt..inte utan tvång eller absolut nöd.


Jaja, åkte till statoil , lilltroll va akut chokladsugen, å när jag kom in i lägenheten igen, så blev jag faktiskt lite chockad själv.

Min lägenhet skulle nog kunna vara ganska mysig, om jag gjorde ett litet ryck, då å då..


DESSUTOM så lyckades jag faktiskt masa mig ut å ta en rask promenad innan, så jag är nästan äckligt nöjd med mig själv nu;)


Ska upp i svinottan i morgon, åka med Anna, alltså världens typ bästa trafikskolelärare (hon som lyckades lära MIG tillräckligt för att jag skulle få mitt körkort) och hennes elever till halkbanan..

Har bett två mer eller mindre morgonpigga vänner att ringa mig runt 6, å så väckarklockan..borde funka!!!


Men sömn är nog ändå en ganska fiffig ide..så jag ska pallra mig upp till sovrummet alldeles nu..


Nattinatti!!

Ovido - Quiz & Flashcards