Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Elvira - 21 juli 2009 17:01

..låter jag såhär?


Näe va?!!


Är ju inflyttad, så förhoppningsvis inte..

Av Elvira - 21 juli 2009 15:25

..att ens försöka skriva klart..


IFK spelar hemma ikväll, IFK vinner hemma ikväll, så det så!!


Fiiiint väder blev jag lovad av min semestrande chef som ringde nyss..det finns hopp!


Love E

Av Elvira - 21 juli 2009 14:18

..men kom av mig alldeles..


Det jag skulle få fram i förra inlägget försvann ur huvudet, så jag..ja, jag låter det vara.


Tror inte jag behöver analysera allt,, kanske ska låta saker bara vara?


För även om känslan av värme o tacksamhet inte är samma lika, inte så påtaglig, så har jag inte några större bekymmer heller..mår ju alldeles bra:)


Försöker hitta en alldeles egen väg, har inte varit på ett möte sen urminnes tider..har inte kollat på stegarbete sen innan sommaren, har inte ens pratat med min sponsor..å jag funkar iallafall, har inte börjat knarka, har inte drabbats av dårskap, har fortfarande en ganska ..


nu kom folk igen, återkommer




Av Elvira - 21 juli 2009 11:48

..inlägg från förr..eller från i höstas o vintras, å ser dett själv-jag förändras, och inte nödvändigtvis till det bättre..


Känner hur jag tappat nåt, kanske känslan av tacksamhet och värme, som jag trots allt oftast bar med mig.. 


Fan..nu kom folk, fortsätter sen..

Ovido - Quiz & Flashcards