Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Elvira - 19 juli 2009 11:37

..Vira va jag igår!!


När mitt körkort fyllde ,på minuten, en månad, körde jag i full turistrusning, på Djurgården i Stockholm, alldeles supermodig, utan att köra på en enda människa..inte ens en cyklist, fastän de va precis över allt*stolt*


Vaknade för en stund sen, lilltroll är fortfarande medvetslös, det tar kraft att ha full fart en dag, med 17000(!) besökare på Grönan.


En lyckad utflykt blev det, fyra vuxna, 6 ungar..skulle lätt kunna göra om det.

En av tjejerna som va med, ville att vi skulle göra mer tillsammans, snart, å det är väl bästa barnbetyget..förutom alla spontankramar, fasen va jag gillar kramar..*L*


Jaja, hur som helst, ska försöka kolla mitt lilltroll..om hon ev har lust att vakna idag..


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards