Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Elvira - 13 juli 2009 12:30

..SÅ tacksam för att jag är ledig, idag och imorgon..

Hade aldrig lyckats komma upp i morse, inte en chans.


Tror tröttheten kommer delvis av medicinen, har lyckats få ännu ett bett av stygg blinning, nu på armen istället, å det ser hotfullt ut, men under kontroll iallafall..


Sen va det faktiskt många mil att köra, och jag är ju inte direkt van vid att köra stor trög minibuss i 8 timmar i sträck, å sen fortsätta ett par timmar till i bil..

Förresten, istället för att klippa o klistra, så lägger jag en länk till bilderna från helgen här:

http://krismedia.se/Bildspelalla/6-2009/index.html


Har varit toppen, trots att vädret va ganska trist första två dagarna.


En fd personal tog en överdos första natten vi va där,(alltså han va hemma, inte med oss där) så det tog ner stämningen en del ..

Märkligt att vara på en plats som verkligen pulserar av liv, när det är som bäst, och få ett sådant besked..



Hur som helst, jag ska försöka få på mig kläder här, komma iväg ut..eller iallafall ner till tvättstugan:) Kan vara nog långt vissa dagar..


Love E



Ovido - Quiz & Flashcards