Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Elvira - 20 juli 2009 09:33

..filmen om Johnny Cash igår?


Är fortfarande lite berörd..gillar filmer som slutar med lycklig kärlek, speciellt om de dessutom är verklighetsbaserade.


Men jag tjöt inte..brukar göra det av lyckliga slut, massor, men inte igår..

Börjar bli lite känslomässigt avtrubbad kanske?


Sitter på mitt jobb, undrar var Stina tagit vägen, tänkte ta en sväng i skogen, så jag behöver ju en stand in en timme..jaja, hon kommer..

Mina jobbisar har semester i två veckor, talade om för dem att hur mycket jag än älskar dem, så hoppas jag slippa se dem..vill att de verkligen är LEDIGA, vi behöver träna på det allihop här, tror jag.


Ska slurpa i mig lite kaffe..intresseklubben antecknar;) ( Eller "skriv en bok" som en av kidsen brukar säga..hehe) 





Ovido - Quiz & Flashcards