Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Elvira - 31 juli 2009 12:03

..vet inte om den är så sablarns bra heller, men den har nåt som fastnar..


Trallalla..aaaaayyoooo....tralalallla

Av Elvira - 31 juli 2009 11:33

..man kan nog fundera på om jag börjar förlora allt förstånd, eller börjar bli förvirrad, om man läser min blogg..*L*


Hade en stunds sinnesförvirring igår som jag skrev,

å raderade mitt "kär"- inlägg.

Nu har förvirringen släppt..å jag är verkligen kär, nästan lite tonårsstuket så:)


Undrar faktiskt lite själv vad som hände igår, tror kanske att jag blev lite rädd, gjorde det krångligt, tappade bort "här o nu" tanken.


Sitter på jobbet nu, nästan tomt här..å allt är faktiskt bara bra, allldeles toppenbra.


Å hur det än slutar, så är det värt det..känslan, glädjen, skratten.


Å förresten, så tror jag faktiskt att det kan sluta bra..cool va?



Ska va lite social här på jobbet en stund, ha en finaste dag alla!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards