Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Elvira - 3 juli 2009 18:17

..lilltroll, å sen sakna henne som fan i 10 dagar..


Lite både och-känsla nu.

Har ju varit ifrån henne en vecka varje sommar, å de månaderna hon va placerad för några år sen, men annars är det ju max en helg..



Hon får det bergis bra, ser fram emot det själv så..ja, det blir bra!!


Kom att tänka på en grej idag, kanske helt ointressant, men inser att jag har ganska mycket nya människor omkring mig, nya vänner som jag träffar eller pratar med, om inte varje, så varannan dag..gamla åxå, men ett helt gäng nya..folk som aldrig ens varit i närheten av en drog..

Betyder det att jag börjar bli frisk tro?

Att jag är en helt vanlig "vem som helst"?

Cool tanke tycker jag;)


Jaja..ska packa ihop sista sakerna här åt gumman, å sen ska jag betala min stereoinstallatio´n.

Lagom bra deal, jag fick elen omdragen, å musiken inkopplad, mot att jag moppade golvet hos en av killarna som fixade det..å hemma hos honom är det i det närmaste kliniskt rent, redan innan!!!


Ha en fin fredag vänner


Love E


Ovido - Quiz & Flashcards