Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Elvira - 22 juli 2009 20:17

..den här bilden, inte för att jag blev bra på den, men känslan..

Vet inte om den går fram..eller om den ger mig minnen, av en av mina bästa arbetsdagar, ..å det va INTE idag kan jag ju säga..fy för den lede, vilken rastlöshet..


Fick åka o hämmta ner Carina, för att stå ut.


Dött, riktigt apdött!!!


Å när jag hämtade henne, fick jag för mig att bilen blev sjuk..ventilknack, sa Carina, å jag panikade..huhh, å dessutom ballade hela växelspaken ur..kändes skitunderlig, va liksom "lös"?


Så SnällJens kom å provåkte ett varv, å höll med om växelspaken, men ventilknacksljudet, ja, det bara försvann :)


Carina tror att jag är på väg att bli bilhypokondriker, å själv funderar jag på att lämna in bilen, nån gång i veckan, å be dem laga för si så där ett par hundra..hehe..undrar vad en verkstad skulle säga om det? *L*


Nä, nu ska jag undersöka mitt kylsåp, börjar bli akut svulten..


Kram kram

Av Elvira - 22 juli 2009 16:51

..bara jag, allra ensamnast i byhåla.


Det är marknad i nån socken utanför byn, så kidsen drog dit, å tydligen hela lokalbefolkningen också, för det är stendött i centrum åxå..?


Så jag gick till bokhandeln, köpte Coellhos senaste, Brida, å tänker tillbringa resten av dagen/kvällen, sträckläsandes...


Har förresten fyllt i min tattoo idag, attans så fin den blev :))


Kram kram

Av Elvira - 22 juli 2009 14:54

..för att sitta inne i en lokal o jobba..


Huhhh..


Till sena kvällen dessutom..till 21..

Men det blir ganska olidligt om man försöker räkna ner timmar, för då går dagen långsammare ändå..


IFK fick stryk igår, 1-0. *kvid*


Vill ju bara gå hem jue...



Ovido - Quiz & Flashcards