Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Elvira - 30 juli 2009 21:19

..för första gången sen jag började skriva här, så har jag tagit bort ett inlägg...

Sudda sudda..å backa bandet en aning..

När jag börjar göra saker komplicerade, då är det stoooor varningsflagg..å den är hissad nu..


Så backa bandet en aning, och börja om.


Så är det, så blir det, å Vira ska hem nu


Kram kram

Av Elvira - 30 juli 2009 15:30

..är jag på riktigt!!


Från att ha haft en antikänsla med mig halva dan, slog jag om och har nu varit flitig så att tom jag själv är imponerad!!


Förresten, nån som vet hur jag lyckas bränna skivor i Realplayer?

Fattar inget, och får bara in ca 20 sek ljud på skivorna, sen blir det nåt fel, å den slutar bränna..


Jaja, nä, nu stänger jag..shiiit vilka långa kloka och uttömmande inlägg jag skriver nu mera..det blir bättre, en annan dag!


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards