Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

Jag blir aldrig...

Av Elvira - 14 juli 2009 16:01

.."sådär löjlig, självuppoffrande o klängig" sa en vän till mig härom dan, å det va tänkt som nåt positivt.

Hon har nog ganska rätt i det, jatg är nog väldigt mån om att ha kvar mitt eget space, hur nära människan ifråga än står.


Jag håller på att bli galen, tror jag..kan inte tänka en hel sammanhängande tanke ens..


En känsla är fortfarande bara en känsla..å den styr mig inte..eller nåja, bara liiiite..yttepyttelite då;)


Det är tisdag idag..mötesdag..borde maybe gå dit, eller kanske inte..tänkte åka ut med River till hans farmor en liten sväng, kanske lämna kvar honom där? Vet inte alls hur han tänkt, det visar sig..

Lilltroll kommer hem i morgon, dagarna rusade iväg med en helsikes fart, berodde väl mest på att jag va i Norrland mitt i barnledigheten.


Funderar en del på hur det kommer vara när Thomas kommer ut igen..kommer hon vara hos honom varannan vecka då?

Kommer han hålla sig drogfri?

Borde jag boka ett besök med lillan, eller ska de bara träffas när han har permisar? räcker det?


Jag har definitivt ingen större lust att åka dit, gillar inte miljön, men borde jag det för hennes skull?

HAN vill ju såklart..men vems vilja ska styra?


Känner mig ganska egotrippad i det här..svårt fall, doktorn grät..


Jaja, sofflocksstund hägrar iallafall nån timme, så puss o kram alla


 
 
Ingen bild

Kicki

16 juli 2009 07:03

Hej vännen!!!
Jag hoppas det e bra å ring gärna!! kramiz

 
Ingen bild

Elvira

16 juli 2009 11:19

Ja ja, bara bra, ringer alldeles straxt!!!

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards