Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Strul med luren...

Av Elvira - 23 juli 2009 21:34

..här hemma, insåg jag för en stund sen...

Ibland lägger min hemtelefon av..alltså, ringer man till mig, så går det fram signaler, men de hörs inte..?

Å då har jag TRE(!) som är ihopkopplade..brukar föra ett sabla liv annars..å så plötsligt dör alla samtidigt?


Jaja..har fått igång dem nu..så om nån vill mig nåt, ring :))


Lilltroll åker imorgon, å jag skjutsar Carina till Linköpings bibliotek för att hämta nån bok..

Är grymt sugen på kräftor..undrar om jag kan få någon att vilja äta kräftor med mig?

Sen blir det iallafall Mantorp i helgen,ska kolla på Greger,  när han vinner hela rasket..med GOD marginal..så får det bli!!


Ska hoppa in i en dusch, va ute i regnet o tog en kvällspromenad nyss, hittade kantareller längs skogsstigen, inga stora feta, men de är på G.

Har fått lite nojja för otyg som sticker mig, så har inte riktigt ro att traska i skogen..kanske ska preparera en liten miniväska med allergimedicin, att alltid ha med så?

Clever..very clever Vira!


Kram kram


 
 
Kicki

Kicki

24 juli 2009 08:17

Hej vännen!!
hade hoppats på att få träffa dig och Becca igår men vi får ta det en annan dag...hade tänkt åka till Mantorp med på lördag men jag tränar på fm å sen ska jag gadda mig vid 17 så det blir ingen tid till det, söndag morgon åker jag till Örebro å vidare till Lindesberg, ska hälsa på morfar å på måndag ska jag till Fellingsbro till pappas grav, e 10 år sen han dog men känns fortfarande väldigt nära...ha det bäst å jag får väl hålla tummen för denne Greger!! kraniz

http://gammtackan.blogg.se

 
sniglon

sniglon

25 juli 2009 00:43

Lol!;) Vad full i skratt jag blev då jag kom in här;) Jag har precis skrivit en blogg om telefoner!

Vi tänkte på samma sak vid samma tillfälle, det är cool tycker jag, och en smula magi

http://www.minoras.wordpress.com

 
rebecca

rebecca

25 juli 2009 11:41

mamma, kan inte jag komma till dej o äta käftor? :)

http://www.beccasblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Synnöve

29 juli 2009 07:24

Hej vännen. Vad tyst det varit från dig.Hoppas allt är väl med dig.Kram Synne

 
Kicki

Kicki

29 juli 2009 15:09

hej tjejen!!
Vart har du tagit vägen??
Hoppas allt e bra å att vi hörs snart!! kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

29 juli 2009 22:54

Kicki, jag lovar att komma över med kidsen så snart jag bara kan, vill ju träffa dig å din vackra tass-flicka också..
Det är den där tiden bvara, som rinner iväg hela tiden..


Med dig Sniglon, är det ALLTID mer än en smula magi..å visst är det cool, håller med!!

Jo men visst gumman, gillar du kräftor?
Vi får ta det en dag när din lillasyster orkar med lukten, hon är ju lite känslig vet du..eller när vi är bara vi kanske?

Tack för omtanken Synne, jo allt är bara bra..men lite hektiskt, å framför allt svårt att blogga om just nu..du vet, ögon som kanske inte borde se allt..
Ähh, låyter larvigt, men jag lovar att förklara vid tillfälle...

Hej igen Kicki, är fortfarande kvar, ringer dig imorgon..(klockan är lite sen just nu)

Massa stora kramar till er alla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards