Alla inlägg under oktober 2009

Av Elvira - 2 oktober 2009 09:24

..att du redan är där, sa en gammal kurskamrat igår, när jag berättade om jobbsnurret jag har i skallen..

Jo jo, jag affirmerar så det står härliga till kan jag lova!


*suck*


Det finns bara en sak i mitt medvetande just nu, och det är jobb..bara jobb...


Lilltroll är borta i helgen, och jag har en kliande rastlös nerv i kroppen, som vill hitta på..och en så låst tanke, att jag inte har en aning om "vad" jag vill göra.


Nä hörrni..jag kan inte ens fokusera på att skriva just nu..jag ska fortsätta affirmera lite;)


kram kram

Av Elvira - 1 oktober 2009 12:19

..i kroppen-alls!!!


Känns helt meningslöst att ha semester, när jag ändå bara går och vankar fram å åter, helt planlöst.

Vill få besked NU om jag får börja på "drömjobbet", så jag kan koppla bort det..

Det är liksom inte bara hållda tummar, utan knut på varenda nervtråd i kroppen..ont i magen, oro, tankar, fan!


Fattar inte att känslan för KRIS kunde släppa så plötsligt, så fullständigt..?

Men så känns det, vill verkligen inte tillbaks..måste komma på nåt annat, fort, omgående bums..nåja, än finns hoppet, än har jag inte fått nåt nej..


Ska klä på mig nu, hämta upp Carina så hon får handla till sitt ljusparty ikväl, kanske lägga mig i ett solarium och inbilla mig att jag ser lite piggare ut..?

Jo, så får det bli!


Love E



Ovido - Quiz & Flashcards