Alla inlägg den 5 november 2008

Av Elvira - 5 november 2008 22:10

Jag kommer ha ilsken träningsvärk i morgon!!

Å det kommer va sabla synd om mig..det är det förresten redan..

Jag kom på att mitt bad/träningskort, som är billigt, iallafall om man jämför med att betala per tillfälle, inte alls är billigt, om jag aldrig använder det.

Så långt är ju tanken brilliant!

Men det visade sig att ett gym, är ett gäng underliga tortyrliknande stora saker, som bara plågas..å gör ont, å får mig att känna mig klen..Humpf!

Roger som va med påstår dessutom att jag fuskade! Maken till fräckt! Jag tror att Roger har en smygsadistisk ådra..märk väl, jag skrev tror..inte hoppas.. (hehe..för internt maybe) Förresten är det mera fuskigt, att träna jämt, å ha vanan inne! Så det så

Om jag fuskat, varför gör det då ont?

Å jag undrar hur jag tänkte när jag tecknade kortet för ett år?

Måste haft nån märklig sinnesförvirring..suck..

Men jag tänker fasen tvinga mig dit, för snål kan jag va om det är så, no problem, ska fan träna på pin kiv..hehe..vet bara inte riktigt vem jag försöker bevisa nåt för..eller vad?

Antagligen för mig själv..å då är det mest en rent ekonomisk snålfaktor!

För ont..det gör det

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards