Alla inlägg den 6 november 2008

Av Elvira - 6 november 2008 13:04

..har jag kanske redan berättat förresten..hmm..minnet..

Apropå minne, hade glömt var jag lagt mina nycklar, så jag irrade runt hemma en timme extra, höll precis på att missa buss nr 2 också, men då hittade jag dem..hängandes där de ska hänga;)

Väntar på min Annika, som ska hjälpa mig att ta mig vidare i mitt fastnade steg, det blir nog bja de´!

Av Elvira - 6 november 2008 08:45

..ny artikel i dagens lokalblaska:

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4437530

Å det enda jag ser är att journalisten satte in fel bild..hehe, snackla fåfäng va?

Nåja, jag hatade den första gången de satte bildeländet i tidningen, å jag hatar den lika mycket idag, men ..jag får nog leva med den ändå!?

Har ont som f-n, svårt att lyfta bort händerna från tangentbordet..

Ska in till Norrköping idag, skulle haft regionsmöte, som blev inställt, men så har jag ju fler möten ändå-bara att masa sig in i duschen å sätta fart..

Förresten, hur tvättar man håret när men inte kan lyfta armarna?

kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards