Alla inlägg den 30 november 2008

Av Elvira - 30 november 2008 20:40

Har smörjt kråset grundligt ikväll, så ordentligt så jag nästan mår lätt illa..hehe

Varför är det så svårt att äta lagom, när det är julbord?

Suck..å så har jag tre kvar de närmsta två veckorna, jag kommer bergis rulla fram, runt lucia..

Började ju dessutom dagen med köttfärssås å spagetti till frukost,fniss, men det va inte min ide´..om det nu kan vara ett försvar.

Hur som helst, är hemma nu, å tänkte göra lite nytta innan lilltroll kommer hem.

Har ju varit lite slarvig, och missat att skriva ut mötesprotokoll..nåja, har ju egentligen tom Onsdag på mig, men tänkte bryta min "sista-sekunden"vana, inbillar mig att det är en smart taktik, för att slippa stresskänslor..?

Borde kunna vara iallafall..men vid närmare eftertanke, så är nog bästa antistress metoden, att vila när jag kan, så först så ska jag parkera i soffan en stund;) Jäbbla klok tanke *belåten*

Kramis

Av Elvira - 30 november 2008 16:25

..på dagens meny!;D

Gott

Va på landet igår kväll, med vännen jag skrev att jag skulle träffa.

Han bor där, delar på ett hus med en kille, å det är bara sååå mysigt, 10m från en sjö, med jätteveranda, mot vattnet..suck, tror inte man kan bo bättre faktiskt..jo, möjligen om det vore havet som va precis intill.

Hur som helst, så va vi ett gäng som satt å kuckilurade runt öppna spisen, babblade gamla minnen, å nya tankar, och jag kan bara säga ännu en gång, att jag är attans privilegiad som har människor jag verkligen älskar omkring mig..*lycka*

Nu blir jag hämtad om en halvtimme, ska till Norrköping och äta julbord med jobbet..å några till, eftersom vi tydligen är 27 st som ska äta?

Det visar sig, ska bli smaskens iallafall..

Återkommer säkert senare

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards