Alla inlägg den 15 november 2008

Av Elvira - 15 november 2008 16:24

Jo, efter att jag fjäskat för lilltroll å River med våfflor, sylt å grädde tog jag en dusch!

När jag kommer ut, bara halvinvirad i handduk, sitter kottarna med laddad kamra å tar bild på mig..(Det är alltså tacken!!?)

Så nu måste jag konfiskera kameran och döda barnen!

Kollade såklart med Carina(vän å tillika Rivers mamma) om det va ok, vilket det självklart va!

Tack för din förståelse min vän- I love you too!

Av Elvira - 15 november 2008 15:54

...eller krypa härifrån..

Av Elvira - 15 november 2008 10:47

..att mina tonår va kaos, med tanke på att det här va mannen som va min drömman!!( Wayne Hussey)

*skratt*

Jag har ju skrivit det förr, å det är fortfarande sant, ju mer trasigt å skruvat å kolsvart, desto mer intressant.( Det här va nog ända låten som va "mjuk")

Tror jag måste ta itu med den delen av mig som söker dysfunktion, känns som en riktig AHA-grej ju..

Men.... jag undrar om det ens är möjligt?

Eller..hur gör man det?

Kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards