Alla inlägg den 14 november 2008

Av Elvira - 14 november 2008 21:41

Känner en massa tacksamhet just nu, å som en stor jätteboll av varm kärlek i bröstet!

En wow-känsla, riktigt stor!

Har haft en superbra dag, omgiven av människor som är så ÄKTA! Jag är kär i precis alla tror jag..hehe

Att träffa nya, iallafall för mig, kollegor från andra orter, och kunna prata fritt ur hjärtat, å  stå för mina egna ibland kanske märkliga synpunkter inför alla, som att man kännt dem i evigheter, är knappast nån självklarhet för mig annars..

Å när vi kom till stationen i stan(Norrk), stod min finvän Roger där, med två av jordens gulligaste kids, å väntade för att bara ta en snabbfika med oss, innan bussen hem gick, en halvtimme senare..Tackitack, gullisar!!Alla 3!

Länge sen jag fått så mycket kramar som idag..massor med kramar..jag gillar kramar:)) hi hi

Fasen, är nog på gränsen till övertrött, lite lullig i skallen, men skönt lullig!

Och om någon är intresserad av vad dagens kurs handlade om, så gå in på

www.ungakris.com å klicka på E-Screen självtest..(höger sida, scrolla ner lite)

Nu ska jag försöka bädda ner mig lite innan jag slår över här, å blir pigg istället..

Kram kram

:D

Av Elvira - 14 november 2008 06:35

Jag är vaken! Jag kommer att hinna med tåget..om jag inte fastnar vi datorn istället he he

Ha en finfin dag alla!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards