Alla inlägg den 8 november 2008

Av Elvira - 8 november 2008 15:44

..är jag, som in i hel-te, suck!

Roade mig med att lägga in en presentationsbild, litte på sniskan så där, eftersom jag för det mesta ändå är ganska ramsned! Fniss!

Nu spelar lilltroll sin andra match, å jag skriver alltså med hållda tummar-det ni, testa själva, inte så enkelt som man kan tro!:)

Av Elvira - 8 november 2008 15:30

..hittade jag en gammal klassiker..

Har minnen till den som fortfarande ger mig gåshud..flera år senare.. :)

Av Elvira - 8 november 2008 15:22

..till Timbalands musik, har jag..satte i en skiva, drog på volymen..och fick hela köket städat av bara farten..

Av Elvira - 8 november 2008 14:04

Handbollsbruttor!...Tycker de är skitsöta jue...*mallig*

Blev tvingad utav kiddon att ta bort det jag skrivit, om vem hon är utav de tre...suck-ungar!!

Av Elvira - 8 november 2008 13:34

hmm...bra fråga!

Jag får ANSTRÄNGA mig för att inte bete mig som en huligan ju..

Lilltroll spelade sitt livs första handbollsmatch idag!!

Å pinsamma mamman, har svårt att hålla stilen...ehumm

De fick smisk, bara med två poäng, så jag tycker såklart att min kickas lag är vinnare ändå..

De har en match kvar att spela, men jag åkte hem eftersom jag ska jobba sen, och Alicia får komma hem å duscha, så blir hon hämtad till mitt jobb, hon får helt enkelt vara med där idag, med kidsen..vill inte att hon är ensam hemma, inte efter gårdagens insikt, å så kan jag åka hem med henne vid 20-tiden istället för att vara kvar halva natten.

dä blir bra dä´..:)

Nu ska Vira ta itu med diskberget i köket, så ha en finfin lördag

Love E

Ovido - Quiz & Flashcards