Alla inlägg den 3 april 2009

Av Elvira - 3 april 2009 23:55

..på likheten här under, å insåg att den är ganska olik..hmm..typ i nästan allt!


Jag tror visst den rätte finns..jag är nog långt ifrån oberoende..å vad jag vet eller själv kan se, så är jag inte kall o arrogant mot män?

Nä ..jag ska sluta "gå på" det här med personlighetstester..*ler* Är faktiskt ganska nöjd med att vara jag, skulle hur som helst inte vilja byta liv med någon annan..

Men jag gillar Miranda..min lillunge hade visst varit här å läst, å hon va glad att jag inte blev lik Samantha, det hade varit pinsamt tydligen.. =)

Sen kan man ju tycka vad man vill om att hon är sååå insatt i sex and the city..hmm


Är skittrött nu, har varit hemma hos Carina en stund på kvällen å snackat en massa gojja..mysigt,

Hon har toppat håret på mig, blev lite nervös när hon plötsligt hade TVÅ(!) saxar i händerna å sa att hon nog skulle klippa frisyr..;)

Åt upp ALLA bullar hon hade i frysen... å kex och ost och sen hittade Matte choklad i kylen, förenat med livsfara, börjar tro att jag har bulimitendenser..iallafall när det gäller choklad..


Är ledig i två hela dagar nu, helskönt, nästa vecka blir jag lååångledig hela påskhelgen-LYX!

Ska pussa lite på mitt lilltroll nu, om hon inte rent av somnat i soffan..inser just att klockan är massor, så nattinatt alla



Av Elvira - 3 april 2009 17:56

..gissa var..? hehe..jäbbla facebook.. Igår fick jag veta att jag va som drogen heroin, och idag kom följande upp, när jag kollade vilken sex and the city tjej jag är..:


Förståndiga och fantastiska Miranda Hobbes
Om du liknar fantastiska Miranda är du oberoende och intelligent ... och målmedveten.
Allt det du har uppnått har du jobbat hårt för.
Du tror inte på att den rätte finns och avskyr att dina kompisar inte kan klara sig utan sina män.
Du kan verka kall och arrogant mot män men det är ditt sätt att skydda dig själv.
Du är realistisk i ditt tankesätt och är alltid rättvis och ärlig mot dina kompisar.


Och faktiskt..skulle jag nu vara lik någon av dem, så är det nog just Miranda..


Men jag avskyr inte att mina kompisar inte kan klara sig utan sina män, jag gillar ju för det mesta deras män också..för det mesta då... :)


Väntar just på att gammelsvärmor ska komma och hämta sina blommor här, så att jag kan pinna iväg ut en stund...

Sisådär, nu kom hon, å nu gick hon, å jag med...


Kram kram
Ovido - Quiz & Flashcards