Alla inlägg den 21 april 2009

Av Elvira - 21 april 2009 23:03

..stod det i en banner tvärs över en blogg jag va inne på nyss..å gissa vem som va tvungen att kolla..?

Hehe..MOI!


Så klart..jag kommer bli 87 år, vilket innebär att jag har 60% av mitt liv kvar, eller 31 772 dagar!

Det ni!

14 Februari 2061 kommer jag lämna jordelivet..på alla hjärtans dag, av alla dagar..

För att leva lite längre måste jag öka på mitt sociala liv, skaffa en partner, (hur det nu skulle kunna förlänga livet?) å ändra lite på "hälsa o livsstil", oklart vad, men "personlighet och själ" va nästan topp!


Det stod inget om ev risker med trafik, eller att jag tex så sent som idag, va väldigt nära att hamna i en riktigt tuff konflikt, med en uppenbart snurrig människa, eller nära förresten, jag fick heta både subba, idiot o fi**a, innan han insåg det lönlösa å gick..samma snubbe skulle för några år sen sticka kniv i mig..nä, sånt fanns inte med i beräkningen.


Men å andra sidan, om jag nu rent statistiskt lever så länge, ja då känns det helt okej ändå..


För jag tror på test av det här slaget, massor! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards