Alla inlägg den 7 april 2009

Av Elvira - 7 april 2009 17:13

..tjat om mat här ett tag, helt säkert!


Kom hem från jobbet, till en svulten unge, som ville ha våfflor och inget annat, bara att dra igång alltså..


Hur smärtsamt är det på en skala, att vara rent svulten, och ställa sig och grädda våfflor, vispa grädde, och sen höra ungen bläddra bland olika sorters sylt i kylen..?


Inser att jag har en självplågande ådra..


Thrill me, kill me...*suck*

Av Elvira - 7 april 2009 16:23

..en sån här, runt överarmen..

Tror det blir riktigt bra de:)

Av Elvira - 7 april 2009 15:12

..i min blogg, som jag har där jag har den, just för att den är reklamfri..nåja, hur som helst, isåfall skulle jag göra det för

"En annan trafikskola" här i min by..

Min körlärare lärde mig mer på 45 min än vad jag lärt mig på ehh..ja..många fler minuter, utan lärare.


Dessutom är hon väldigt glad..å trevlig, å alla andra superlativ jag kan:))


Hon säger faktiskt att hon är helt säker på att jag kan få körkort!!


I övrigt är jag vääääldigt hungrig..3 dagar kvar tills jag kan äta *ler*


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards