Alla inlägg den 9 april 2009

Av Elvira - 9 april 2009 21:58

...efter nästan 6 dagar..eller 5, 5 då...


Insåg att jag började få svårt att skilja ut om jag va röksugen, drogsugen, eller bara ville ha något som gick att tugga..

( Tackar min lyckliga stjärna för att jag i en stund som den, insåg att alla mina nummer försvann i mobilkrashen)

Så jag gav upp!


Å nu känner jag mig som ett stort miffo..på riktigt, med sjukt dåligt samvete, som att jag stoppat i mig droger..men det har jag inte, och inte rökt heller...


Knatade ner till min kvarterskrog och hämtade en kycklingsallad istället, krockade med en kille som va på väg in, å han hasplade ur sig, om det inte möjligen va så att jag va singel..


Det riktigt jobbiga i historian va att jag faktiskt under nån sekund övervägde att nappa på det, som att jag "lika gärna" kunde släppa alla spärrar..


SÅÅÅ illa va det ställt..i byhåla, när Vira tappade greppet för nån timme sen...

 Suck, känns nästan lite pinsamt att skriva det tom..


Känner hur någon långt inbäddad, men stark, sjuk och illvillig del i mig, riktigt anstränger sig för att få mig på fall.


Låter det kluvet? Det KÄNNS kluvet..


Synne, du kan ha haft rätt i att en del av mig vill misslyckas,för att ha en anledning att verkligen sabba saker rejält.

För precis så va det, den första att tycka att jag är dålig,är ju jag själv.

Å den enda som kan ge upp, å tappa fotfästet här, är jag själv..å det händer inte, inte idag..


Försöker, utan att lyckas dock, komma på vad i helvete det är i kycklingsallad, som är så ångestframkallande då?

Förmodligen inte mer än att jag ruckade på mitt egna beslut..?

Nä, ska inte klura mer på det, ska inte gny här om det heller..


Men det jag tänker göra, är att ta fram nån film, bädda ner mig i soffan, bestämma mig för att låta det vara så en stund, just ikväll får jag väl inbilla mig att jag är kass då, fastän jag ju faktiskt någonstans vet bättre..kanske ska vältra mig i en massa ynkligt tycka-synd-om-mig-själv...å sen hitta tillbaks till rätta formen imorgon?

Verkar som en bra plan..jo, det är det.


Kram


Av Elvira - 9 april 2009 18:14

...och hittade en spännande sida..

Kan ju inte hålla den för mig själv..?

http://www.slutet.se/

Love E

Av Elvira - 9 april 2009 10:38

..nästan ;)


Här va jag iallafall född...


Är på jobbet å "nördar" framför datorn, som lilltroll kallar det..


Helt ensam idag..eller nästan, har vovvesällskap av Fille här, men han skiter fullständigt i mig tydligen...



Ovido - Quiz & Flashcards