Alla inlägg den 4 april 2009

Av Elvira - 4 april 2009 18:38

...på lååång promenad, vi va ute i nästan två timmar innan hon började pipa om "ont" o "trött" o "törstig".. ;)


Helt klart blir byhåla vackrare i vårljus, det visade sig att lillan tagit med sin kamera, så nu har vi precis fullt med bilder att klippa å klistra med..

Här är några..



Av Elvira - 4 april 2009 15:00

..solen skiner ute, jag är ledig, å jag borde..borde..fan..borde göra en jäbbla massa..


Jag borde passa på att gå ut, jag borde  titta på körkortsteorin, jag borde städa, jag borde passa på att koppla av, jag borde umgås med vänner som jag inte hinner träffa annars, jag borde så satans mycket så det blir kortslutning fullständigt, å så gör jag absolut inget annat än känner mig stressad inför alla "borde"..hmmm


Jag har faktiskt börjat lite med teorin, fick ju en stadig bunt med böcker och papper, häften och broshyrer,  lite för många för att jag ska veta i vilken ände man börjar..nåja, har kollat vägmärken, det kan ju aldrig vara fel att traggla in, för de ska ju ändå läras...


Min sponsor har stuckit till Island, hon kommer vara borta i två veckor..och jag ska redovisa steg när hon kommer hem, borde kanske göra nåt åt det..fick i "läxa" att skriva dagbok också, så jag funderar på om det räcker att skriva dagbok i bloggform..?

*suck* att jag inte själv tröttnar på att försöka fuska, är ju ett litet under, antar..eller VET att det inte va riktigt det hon menade..


Men istället för att sitta här och gny över vad jag borde, så ska jag lätta från stolen här, och ta mig ut, en promenad brukar alltid rensa skallen..och kännas friskusbra efter.. =)


JÄTTEGRATTIS till Kicki , som fivk bästisresultat med Annie idag åxå..


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards