Alla inlägg den 5 april 2009

Av Elvira - 5 april 2009 17:57

..börjar jag bli..halvt, eller nä, HELT orkelös..


Har ju bestämt mig för att ta en dust med mina kilon..ett sista försök typ..

Råkade haspla ur mig, att funkar nu inte detta så börjar jag knarka igen..

Dumt! Skitdumt!

För det menade jag naturligtvis inte..


Men jag vet ju, att det är en snabb quickfix så, å jag har fortfarande inte vant mig vid att låta saker ta tid, inte ens att bråka med vikten, det är NU och meddetsamma som gäller..

Att vara missnöjd med mig själv, är en jobbig känsla så sett..för det är väldigt lätt att se droger som en lösning på det. En gammal och under lååång tid inpräntad vana , om än jävligt dålig, men jag skulle ju ljuga om jag sa annat, än att det funkat förr..på alla jobbiga känslor..besvikelser, osäkerhet, missmod, förtvivlan..ja droger löser ju definitivt allt sånt, för stunden iallafall..


Hur som helst, det jag alltså gör just, är att jag håller en slags diet, eller vad det kan heta, med bara soppa i en vecka..Äcklig, slemmig, bläig soppa.Tvi


Så kommer humöret vara lite tjurigt här på bloggen, så vet ni varför.


Känner mig faktiskt stundvis helt okej, å stunden efter närmast galen..


I ärlighetens namn, så har mina sluta-röka-kilon redan försvunnit, så nu är jag inne på de gamla sega sluta-knarka-kilona, å de är tveklöst riktigt sega. Något smartskaft sa att de va omöjligt att få bort alla..hah!

"Omöjligt" är ju bästa sporren..


Men just i detta nu, funderar jag själv på varför i hela friden jag utsätter mig för det här, att inte få äta som vanligt, är faktiskt värre än att inte knarka och inte röka-tillsammans. Jag ÄLSKAR ju mat!*suck*

5 dagar kvar då...


Kram

Av Elvira - 5 april 2009 15:40

..yta, å min ärrade hjälte.. ;))


Fastnade på texten...


Everyone says "You're amazing", now that you're clean..

Nice..tycker jag med!

Av Elvira - 5 april 2009 12:23

..en äkta fling för ärriga män..


Undrar varför?

*dreggel*


Måste vara typ världens vackraste par?


Nåja..


Pratade just med Maritha, undrade hur det gick med hennes Cambridgekur, tydligen har hon rasat ner 4kg på 5 dagar..jag är inne på dag 2, och inbillar mig att jag ska svälta ihjä, men blev väldans inspirerad..

Dag två va jävligast sa hon, så jag får väl lita på att imorgon är bättre då..


Det är väldigt mycket yta idag..*suck*



Av Elvira - 5 april 2009 10:33

..å flator!


Äntligen har man tagit beslutet, att alla ska få gifta sig i Svenska kyrkan.

Jäbblar så bra!

Å jäbblar så ilsk min "pappa negerkungen" kommer vara.. ;)


Som min stora dotter sa när vi pratade om det förra veckan..;


All kärlek, är bra kärlek!


Jag har väldigt kloka barn:)

Ovido - Quiz & Flashcards