Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Elvira - 2 juni 2009 21:56

..här, hela långa sommaren! kved jag nyss, när det sista House avsnittet för säsongen(stavas det så??!!) slutade..


Shit , en hel lång sommar utan min älsklings doktor..


Har fått väldigt svårt för seperationer tror jag..*ler*


Har nog alltid haft svårt för seperationer förresten..hmm..tunga tankar, det där,men kanske borde ta mig en liten titt på det framöver.

Varför det alltid varit jag som lämnat, kanske av rädsla att själv bli lämnad? En sån klysha..


Men nu hamnade djupingtanken i fel sammanhang, så det jag ska göra då, är nåt så fiffigt som att fixa hem vartenda avsnitt, och kolla repriser, varje regnig dag, tills han är tillbaks, som ny, till hösten.


Min hjälte..

Av Elvira - 2 juni 2009 18:21

..har jag, så in i ...humhum!


Är alldeles ensam i en ödslig KRIS-lokal..till kl 20..stackars jag.

Har harvat runt med teorin, både framlänges å baklänges nu, så jag är urless på den.


Nu kom det e liten sötis här..:))


Genast skojjigare

Kram kram

Av Elvira - 2 juni 2009 12:59

..av flow..behagligt "varken eller" humör..

Tankarna har slutat snurra så där hisnande fort, å det är bra, riktigt bra.

Skulle ljuga om jag sa att jag landat helt, men är väldigt mycket på gång iallafall. Liiiite udda känns det, när jag tänker på att det är sista veckan i Norrköping nu, inte helt bekvämt, men avslutar ju veckan nu med ett konvent i Halmstad, och sen en ledig vecka innan det är dags att "ta tjuren vid hornen"


Har kört stadskörning idag..hehe, det är ju obligatoriskt när man bor i by med tre trafikljus eller nåt..:)

Det gick bra, för alla tre, alltså vi tre som kör tillsammans, gillar vår lilla trio!


Lite rensa skallen musik då, om man öser på riktigt högt..

Nåja, säger nog en del om känsloläget ändå..*ler*

För en Vira som är livrädd för skräckfilmer så är han i sig själv ren terapi..alltså, på ett "gå emot rädslor"-sätt!


Kramis

Av Elvira - 2 juni 2009 07:26

..på Blogg.se ?


Har hela sidan krashat? Är det bara tillfälligt?

Hallå kom tillbaks, jag saknar er...


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards