Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Elvira - 10 juni 2009 20:54

tjadär!

mamma ligger på soffan och latar sig , & hon säger att jag ska slänga in den här låten, den är great!

 //alicia!

Av Elvira - 10 juni 2009 18:58

..en gitarrkurs, ska jag ju anmäla mig till..  :)


 ..look at you all, see the love there that's sleeping

While my guitar gently weeps


Fint jue!!

Av Elvira - 10 juni 2009 17:22

..ser det ut som kriget, på riktigt!!!

Ganska märkligt problem faktiskt, för det borde ju vara ganska enkelt, att ta sig i kragen, å röja upp, men det funkar verkligen inte.

Så länge jag kan minnas har det varit så, ..eller under mina "friskare" drogfria perioder då. Som aktiv narkoman va det allra oftast tiptop runt om, minns inte riktigt att jag själv va nåt städsnille, men å andra sidan hade jag ju människor runt om som fick sina städpsykoser då å då.. ( amfetamin har den verkan ibland) I drogfritt tillstånd skulle jag aldrig i hel---et kunna tänka mig, att låta nån annan städa här heller..

"Rent hus" på 4-an skulle jag hellre dö, än släppa in..men nu är det ju kanske inte riktigt sååå illa heller;)


Jag trivs INTE i min röra, men jag kan lägga ner en massa energi på att vara ilsken på alla saker som ligger utspridda, men lyckas inte ens med bästa vilja i världen fokusera så pass, att jag gör något åt det.

Önskar att jag kunde skylla på mitt lilltroll..iallafall ibland, men hon är min raka motsats..klart att hon som alla andra 11-åringar kan ha det lite småstökigt ibland, men när hon tröttnar på det så röjjer hon upp, till skillnad från mig då..

*suck*

Skulle kännas bekvämt att kalla det "lathet" rätt o slätt, men det handlar inte om det, för jag tror faktiskt inte att jag är det..kan ju flyga å flänga å göra tusen saker samtidigt, o ha hur många bollar i luften som helst, men jag bara KAN INTE ORGANISERA...

*suck..igen*


Hur som helst, så hittade jag något , av en slump, på nätet, nåt som heter "messiesyndromet", en slags diagnos alltså, å kanske är det vad jag har?

En slags störning som gör mig oförmögen att hålla ordning?

Frågan är ju bara om det är en bra grej, eller dålig..hehe..hmmm..


Jaja, en annan dag, skka jag göra nåt åt eländet här..en annan dag, inte just nu!


Kram kram




Ovido - Quiz & Flashcards