Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Elvira - 11 juni 2009 22:27

Hehe!

Nu funkar det igen!!

Kan själv!

Av Elvira - 11 juni 2009 22:20

..har gjort det igen..pundat sönder nåt i datorn..

Nåt adobe flash jävla java player..å inte ett dugg spår av intelligens syns till i min närhet..

Råkade ju bara trycka väldigt lätt på nån ruta som såg spännande ut..tryckte så lätt, att jag faktiskt inte gjorde det alls..å nu funkar ingenting..kan inte få igån youtube..datorn säger att jag stängt av nåt, å det fattar ju tom jag..men HUR FÅR JAG IGÅNG DET IGEN DÅ???

Av Elvira - 11 juni 2009 19:58

..å hade det varit på riktigt, så hade jag INTE haft nåt körkort..


De där sabla cyklisterna kommer bli mitt fall, jag känner det i varje cell..

Hehe..

Vi ska finslipa cykel-sökar-ögat nästa vecka, så det sitter på uppkörningen, det är inga problem, säger Anna(min lärare)

Jag har en taskig känsla däremot, kanske jag fixar det under uppkörning,men sen..ja..oro..stor oro, gillar inte cyklister..de borde ha egna väger-under marken, eller utanför byn..


I övrigt va jag nog ganska duktig, det märks visst att jag inte är körskolelärd, säger hon, jag har bra koll runt om, men är "yvig" i min körning..*L*

Undrar om det inte snarare är lite så jag är som person?

Yvig låter lite "jag" ;)


Framför allt är jag bra på att själv tala om när jag är duktig!!

Anna va ju tyst under hela lillprovet, så jag hade ju inget annat val än att berätta för mig själv hur lysande det gick..*ler*

Anna tyckte att jag skulle göra likadant under uppkörningen, fniss..det skulle vara skitbra sa hon, med ett stort skratt =)


Hur som helst blir det spännande nästa vecka, å jag räknar kallt med en massa hållda tummar:)


Har haft ännu en riktigt fin dag idag..flyter på mitt lyckomoln, mår bra,  allt känns rätt igen..

Behövde kanske ruskas om en aning, för en månad sen, för att hitta formen och riktningen igen.

Känner mest bara en stor tacksamhet just nu, för att jag är med på banan igen..


Nu är det årets absolut nyttigaste middag som hägrar, korv o pomme..


Ha en bra kväll,  kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards