Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Elvira - 7 juni 2009 18:30

..vilken upplevelse!!!


Ska börja med det viktigaste först, - Min mobil pajade igårkväll, så alla som ev läser här, displayen är död, jag ser inte vem som ringt, å inget som skrivs!!( fatta hur jobbigt det är för någon med ett uns av kontrollbehov;)..att höra sms signalen , men inte ha den blekaste aning om vem som skriver..huhhh)


Vilket innebar bekymmer när jag skulle åka imorse, kunde inte ringa upp för att hitta finmänniskorna o krama hejdå..


Har ju semester nu, ett ypperligt tillfälle att träna på att inte ha mobil, men det blir krångel, på riktigt!!

Nu har jag lämnat den ifrån mig, får förhoppningsvis en "lånemobil" snarast, men Kicki, ring på mitt hemnr om tisdagen, 0122 271139,

och Peter- ett jättetack ända från tårna, kommer aldrig aldrig glömma Ricardos..eller finaste omhändertagandet!!! :))


Jag kommer ABSOLUT åka på fler konvent, kanske redan nu i Juni, å jag kommer absolut packa in ungen, eller båda, i en bil å åka till Halmstad i sommar, för det är sååå vackert där!

Det är som..ja..hemma..?

Som Kalmar nästan..vatten, å RIKTIG strand!!


Så konventet då, ja vad säger man, fler hundra människor på samma plats, med en o samma önskan, så klart det blir kraft i det, en massa kärlek,och stora kramar.

Har inte ens nästan börjat smälta det än, å jag gillade som sagt inte att åka därifrån bara så, utan hejdå, men det går fler tåg..


Ska slänga mig på soffan här hemma nu en stund, semestersoffan..vet ni, det är mitt livs första "riktiga" semester nu..nästan vuxenpoäng på sånt, visst?


Massa kramar,

Love E


Ovido - Quiz & Flashcards