Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Elvira - 13 juni 2009 14:27

"Min" Carina fick tentaresultat för nån timme sen, å hade fixat den med big bauta bravur!!

Sabla stolt blir jag, äääääntligen!!!


Bara några månader kvar , å sen sitter "fintiteln" där åxå..fan va jag är mallig:))


Ska straxt på fotboll i Norrköping, å sen raka spåret till en 104års fest..alltså, två som fyller samtidigt!


Så jag står i valet å kvalet här, fåfängans fyrverkeri typ..vad har man på sig som passar på både fotboll å party? Inte för att det spelar så stor roll, men lite larvigt känns det nog att komma överstassad på en match, men å andra sidan brukar "kom-som-du-är-partyn"vara allra skojigast-om alla andra gör samma lika alltså..

Well well..det löser sig..Världsliga problem, eller lyxbekymmer ändå;)


Har ganska kort om tid hur som helst, så jag ska snabba på här.

Ha en bästa kväll där ute, kram kram


Ovido - Quiz & Flashcards