Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Elvira - 26 juni 2009 22:50

..i livet, är jag..

Kände det allra nyss, när jag kom hem här, grannarna sa att jag såg så glad ut, va helt övertygade om att jag hade nåt speciellt i görningen, men det har jag ju inte..

Jag bara trivs, med att vara jag.


Min rygg är ok igen, jag repade mig fortare än någon vågat gissa på.

Fick höra att jag skulle röra på mig massor, inte vara still, så skulle det gå allra fortast..så det har jag gjort, varit runt hur mycket som helst, typ överallt..å nu känner jag mig som mig själv när jag går, och inte som en skadsjuten anka. Lite trögt att starta om jag satt mig ner en stund, men det går straxt över.


Jag fick hjälp att koppla in ny stereo i bilen idag *lycka*

Det va nåt med elen som va fel, så vi fick dra om hela..eller "vi" är väl att ta i, men de hjälpsamma superfina som hjälpte mig.


Känns som att ha en helt ny bil, ojojoj så mycket bättre den gick med musik i ..  =))


Ska till Nyköping på morgonen i morgon, titta på fiiiinhojjar, å sen tillbaks, å jobba ett par timmar, blir hur skoj som helst..



Jag tror minsann att jag ska ta ett bågekort..en annan dag alltså, men jäbblar va jag dregglar så fort jag ser..ja tom hör, en sån där stor tung sak komma åkandes..Gillar ljudet..Är nog lite frälst!


Nä, nu ska jag försöka ringa hem mitt barn, å nanna kudden, för det blir en tidig morgon imorgon..


Love E





Ovido - Quiz & Flashcards