Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Elvira - 3 juni 2009 19:00

..på min trollunges blogg..å fick stora krokodiltårar i ögat..


*älskar*

Av Elvira - 3 juni 2009 15:39

..känner jag mig..i allt o alla!!!:)


Underbara känsla, som börjar komma tillbaks.. =))


Har haft ett lunchmöte med en kvinna o förhandlat lite för jobbets räkning, å det gick över förväntan -strålande bra. Kände mig lite som ett geni när jag kom tillbaks, tom min chef va nöjd o glad, när han ringde o kollade hur det hade gått..å det säger inte lite;)


Jag får mitt horoskop på facebook varje dag..ja, jag tror på sånt*ler*

Å det stämmer faktiskt, ni vet, tron kan försätta små berg.

Hur som helst, enligt det börjar min braiga vecka först imorgon..det är då jag ska göra mina moves så..å jag har planer, stora bauta  våga vinna planer..

Återkommer om dem, men hur som helst känns livet lite lättare..´


Har sååå lätt att grubbla sönder saker ibland, istället för att ha tillit och ett öppet sinne.. Men jag kommer på miog själv, lite då å då, å DET är ju iallafall ett steg i rätt riktning..


Massa med sol o värme på er, Kram


Ovido - Quiz & Flashcards