Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Elvira - 14 juni 2009 23:25

..jag spelat näst intill sönder idag..


Hittade den i en blogg i förmiddags, sen har den gått varm...

*gillar*

Av Elvira - 14 juni 2009 19:20

...sluta ?

Fick 68 av 70 precis , på ett test prov..jag behöver 52!

Kan jag vara så duktig så att jag släpper taget här?

Eller kommer jag boxa hårt på mig själv för det, om jag misslyckas imorgon?


Jag är ju ganska bra på detta nu..felen jag gör är konstant de samma, vikter på släpkärror, å jag får ju ha några fel, det innebär ju inte att jag blir trafikfarlig, för jag kommer iallafall dubbelkolla sånt den dan jag ska ha släpkärra till nåt..


Har vari ute en liten sväng, hade iallafall en ambition att gå, sen att jag råkade bli upphittad på vägen av en sällskapssjuk bilförare,..ja, det är ju en helt annan sak..


Fan, jag är tvärnojjig för imorgon, det är så sjukt höga odds på att jag ska kunna ta ett körkort, så det borde kliksom inte vara så enkelt..eller svårt då..eller ähhh..sak samma, jag gör vad jag kan imorgon, å släpper detta nu..försöker..försöker så jag nästan går itu :s


Skickade en länk till min Becca innan idag, med en låt,  som ett litet speltips..två timmar senare fick jag ett svar, att nu kan hon den.

Hon har nåt, gehör eller vad det heter, lyssnar två gånger, å sen spelar hon..å jag tjuter..VARJE GÅNG!!!

Här är låten, fiiiin:)


Av Elvira - 14 juni 2009 12:48

..å en helt galet bra låt!!! =))


Har haft den här förr tror jag..för typ länge sen, jaja, just nu agerar den lite bakgrundsmusik, å jag gillar den..


Jaha..ett dygn kvar då..-PLUGGA FÖR I HELVETE ELVIRA!!!

Men det går inte, jag kan inte..vill inte..

Pendlar just mellan att självklart klarar jag det, till att vara övertygad om ett fjasko..hehe..lite "jag" alltså.


Har en känsla av hopp , svårbeskrivlig, men jag gillar att vara just jag just nu..

Va ju på ett toppenskoj kalas igår, å har kvar känslan från det.

Vanliga människor, ingen överförfriskad, ingen dum, bara skratt o glädje..


Min häl är hel nu..eller iallafall så hel så att jag får ner foten i gympadojja utan problem, så jag ska pallra mig iväg en sväng till kyrkogården nu.

Lite lagom långt som första promenad efter att ha varit ganska still i över en vecka..ja fasen,vid närmare eftertanke har jag nog inte gått mer än en kilometer sammanlagt på hela veckan? Huhh..latVira;)


kram kram




Av Elvira - 14 juni 2009 01:51

eller fullständigt dum i huvudet..men jag hejjar på mitt lag, jag har sett dem vinna tre matcher på 1, 5 år..å det kan bli div1 till 2010..men, det är ändå mina grabbar, å jag står kvar..så det så..


(verkar det som att jag försöker övertyga mig själv, så kan det stämma);)


Hur som helst, har precis kommit innanför dörren här, har haft en toppenkväll, har ju varit på kalas, är helt full med smörgåstårta..känns nog nästan som att jag rullade hem, mer än "gick"


..jag kan känna "liv" igen..flyktsodan är utbytt mot ett skönt flow, en känsla av att gilla mitt "här o nu"...å den känslan är stor, mäktig så..


Ska bädda ner mig nu, lycklig och livs levande, precis som det ska va..


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards