Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Elvira - 9 juni 2009 22:39

..är jag, för alla fina människor jag har omkring mig..


Har haft en riktig toppendag, och mitt i toppendan hade jag en extra toppenstund med Kicki och världens sötaste Annie..

Supermysigt!!

Tack snälla gulliga vän, för att jag fick följa med till ditt andningshål!!!

Gillade det massor, å söta fina svanbebisarna, såg just att du lagt in fler bilder på dem, å känner nästan att de är lite mina åxå*L* svanbebisarna alltså..


Känner mig fortfarande en smula paff över hur liten världen är ibland, eller hur vi på något vis förs samman med "rätt" människor..

Har en stor *tycka om* känsla kvar,  så Kicki, mig blir ni inte av med ;)


Är lite tröttis nu,  började dagen hos tandläkarn med lilltroll..fatta- människan borrade(!) i MITT barn..huhh..men på ett snällt sätt då..


Ska upp läskigt tidigt imorgon, avslutning i skolan. Lite trist att båda barnen har skolavslutning samtidigt, men i Beccas fall är den i kyrkan, å dit får bara 9-ornas föräldrar komma, efersom den blir för full annars..

Märkligt i en by med inte allt för många skolor annars, att det inte går att samordna opå nåt vis, eller dela upp så att det finns en möjlighet att va med på flera..jaja..hoppas det ändras tills hon slutar 9-an då..


Nattinatti alla, å kraaam



Av Elvira - 9 juni 2009 13:28

.. i skådiseliten, finns inte längre med oss..

Men filmerna gör, rimmar illa för nån som hatar skräck o våldsamma filmer, men jag ÄLSKAR Kill Bill filmerna..njuter från första till sista scen när jag ser dem..å det kan jag göra ofta;)


Rest In Peace, David Carradine

Ovido - Quiz & Flashcards