Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Elvira - 12 juni 2009 12:49

..min körskolas webplats, å såg att jag fått 20(!) nya tester att göra..

*kärlek*

Det är iallafall ingen risk att jag har tråkigt i helgen..eller tråkigt, men lär inte vara sysslolös iallafall..


Här snackar vi trafiklärare med humor.. =))


Förresten fick jag precis dagens snilleblixt, jag frågade lilltroll om hon ville tjäna en snabb hundring, med en hundring i ena handen å en soppåse i andra, å sa - röj hallen!!

Hon nappade, å nu är hallen fixad*L*

Vet inte om det är etiskt rätt, men den funkade..TACK sötis!!

Själv diskade jag under tiden..så nu har jag iallafall fått start på det..

*nöjd*

Av Elvira - 12 juni 2009 12:24

..rufsigt troll, i min badrumsspegel..i morgonrock..hehe, klockan är snart halv 1..


Ska försöka ta i tu med städningen idag, absolut, ska göra det tillräckligt snyggt för att våga släppa in någon helt ny..utan att ursäkta mig..

Här snackar vi STORA mål, för det har nog fortfarande aldrig hänt här..


Lilltroll ska vara borta i helgen, så jag blir helt solo, har ju tänkt mig att jag ska fixa teorin..eller repetera så mycket så möjligt..svårt att hitta motivationen bara.

Lite underligt det, med tanke på att jag VET att jag kan elda upp boken på måndag, om jag läser på tikllräckligt flitigt..bara en sån sak borde ju vara tillräckligt motiverande:)


Ja, faktiskt, ska genast sätta fart..

Kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards