Direktlänk till inlägg 1 november 2008

Dagens insikt-Det är FARLIGT ...

Av Elvira - 1 november 2008 14:57

..för mig att städa!

På AA brukar man prata om "torrfylla" å att det är farligt, för då är återfallet nära..

Å att städa är ju lite att "torrpunda"..alltså, som det snille jag är, å har många dyrköpta erfarenheter av, jag ska ge f-n i att utsätta mig för riskbeteenden...eller hur?

Å för att verkligen övertyga, tog jag en bild på min sovrumstrappa-det ser ju vem sopm helst att man kan bryta armar å ben om man försöker sig på att dammsuga den..?

För att inte tala om moppa, då blir det halt, å då kan man dö-på riktigt!

Gulp!

Vilken tur att jag kom på allt det här då, så att jag slapp..idag åxå!

hehe..å om jag bara la hälften av min energi på att städa istället för att komma på ursäkter, så skulle huset va sanerat nu...

Kram

 
 
Ingen bild

Helena

2 november 2008 10:06

Det ät bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete.....Kram Vildaste vira....

 
Ingen bild

Elvira

2 november 2008 10:19

Ja, precis så är det!:))
Kjam Kjam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards