Direktlänk till inlägg 4 november 2008

Galenpanna jag..

Av Elvira - 4 november 2008 17:08

,,kom just hem, efter en egentligen bra dag på jobbet..men, som slutade i halv katastrof..suck

Jag MÅSTE lära mig, måste måste måste, att tagga ner, å inte va impulsiv..

I korthet, en vuxen kille, visar foto i sin mobil, på en halvnaken tjej, för tonårskille nr1.-

Å jag talar om för honom, att ge fan i det, det är privat, kränkande mot tjejen (som de alltså alla känner, i 17års åldern)

Men han flinar bara åt mig, å springer ner till resten av grabbarna som sitter i källarn, för att visa dem åxå..å jag får tokspel!!!

Suck!

Å när jag blir upprörd, så slår talet lite fel, det hoppar liksom grodor,så jag hasplade ur mig en hel liten ramsa, minns inte orden riktigt..men*skäms* de va nog inte några väl valda vackra direkt..humm

Det slutar med att snubben m mobilen, vrålar åt mig att jag är löjlig, å sen går han..

Det kan jag ta, hur som helst så samlade jag ihop hela gänget, å sa att det inte är ok av mig att säga som jag sa, men inte heller av honom, att faktist kränka den här tjejen som han gjorde, att jag hade önskat att han som vuxen va ett föredömme, å att jag blev arg just för att han va respektlös mot tjejen på bilden..

Faktiskt, kidsen va mognare än den sk vuxne här, å höll med mig...

Men jag fåååår inte tappa fästet så här..huuga, suck å pust, va jag är bäng ibland..

 
 
Ingen bild

Helena

4 november 2008 17:53

Känner igen det där...med att vara ful i munnen , det blir bättre jag lovar! Tycker ändå du skötte situationen hur bra som helst! Bara att säga att du gjort fel är ju hur bra som helst att kunna säga! Kidsen vet nog om innerst inne att det är fel. Dom förstår nog att du reagerarde. Fan du är ju kvinna! Kram

 
Ingen bild

Elvira

4 november 2008 18:01

åhhåh,lovar du? hoppas verkligen det..för jag tycker faktiskt inte jag hade fel i sak, men hur jag hanterade det hela...samma reaktion-handling-tanke, som alltid!:))
Kjamis

 
Ingen bild

Helena

4 november 2008 20:56

ja , jag lovar! Man förnedrar inte en kvinna / kvinnor på det sättet....Det är bara sätta dom på plats direkt...hehe...kjamar till dig

 
Ingen bild

everlong_ff@hotmail.com

5 november 2008 03:35

tyckte du agerade helt jävla klockrent

okej. hörde ju inte vad du sa. men e beredd o köpa mycket där. du visade stort kurage!

ren innerlig ilska har en förmåga o få budskapet o gå fram

jag blev glad när jag läste det. gillar stake (höll jag på o skriva... :(

:)

Mvh

Jonas

 
Ingen bild

Elvira

5 november 2008 07:42

Fniss!
Ja jo, det gör ju jag med, höll JAG på att skriva*skrattar*:D
Men som du skriver, du hörde inte vad jag sa..å andra sidan, nu, snart ett dygn efter så känner jag faktiskt att kidsen "slapp tveka på" om vad som är ok iallafall..

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards