Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Slumrar med smattrande regn mot rutan..

Av Elvira - 11 november 2008 16:25

..men har vaknat till lite nu..

Kollade knölen, å som sagt, det är ju min läkare som ska ge mig resultaten sen, men det verkar inte vara nåt jag dör av..Ultraljudsdoktorn såg lugn ut, så då är jag det också!:)

Fick ett samtal precis, en av mina stackars medarbetare, i total affekt ringde..

Morr!

I min by, är det lite sån att alla instanser, dvs kommunala, AF, F-kassa..m.fl vill bestämma å ta beslut, ingen har befogenhet att göra något själv, å alla har för mycket stolthet, för att försöka samarbeta med varann = enskilda människor hamnar i mellan..

STOR suck, och pust!!

Lovade att ta tag i det i morgon bitti, så det får bli morgondagens bekymmer..

Idag blir det fortsatt latmaskeri på soffan..

Kram

 
 
Ingen bild

eeh,carina va

11 november 2008 17:28

Attan va du skriver ofta, hoppas din lediga dag har varit bra...

 
Ingen bild

eh,carina igen

11 november 2008 17:36

Glömde säga puss o kram o tack för att jag är med ibland, ska vi göra raggmunk någon dag?

 
Ingen bild

Elvira

11 november 2008 17:58

Åh! Va loligt att du hittat hit! Ja visst är jag flitig? Det har ju blivit terapi nästan, eller som en liten memo för begynnande dementa jag.."vad va det nu jag gjorde ..eh?"
Klart vi ska göra raggmunk, på Tossda´ blir bra! ;o)
Kommer dricker the snart..puss puss

 
Ingen bild

Helena

11 november 2008 18:51

Japp , så är det...fast det är klart sitter man bakom ett skrivbord så vet man inte mycket! Ut i verkligheten är vad sådana människor borde göra! Studiebesök i verkligheten...Kan ju kanske lära sig nåt! Jäkla paragrafryttare...kjam..

 
Ingen bild

R

11 november 2008 18:55

ja hoppas det klöser sig för dig o dina medarbetare , kram o hoppas det blir en bra onsdag för dig/er

 
Ingen bild

Elvira

11 november 2008 19:15

Tsss..hihi, ja Roger , det klöser sig säkert, fniss!
Faktiskt, eftersom de av någon anledning ändå har tillit till, att jag reder ut det åt dem, så kommer jag inte heller att ge mig med mindre än så...
Stora kramen

 
Ingen bild

Elvira

11 november 2008 19:17

Precis sant Helena! Alldeles på pricken där, så jag tänkte faktiskt ta ut dem på ett studiebesök;) Känns lättare att diskutera på "hemmaplan" åxå..paragrafryttare..fniss
Kjam kjam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards