Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Bruten tå å svårt att gå!

Av Elvira - 18 november 2008 11:18

Fniss, det rimmar ju.. ;)

Sparkade liltån i ett bordsben med all kraft igår, ganska dumt kan man tycka, så här i efterhand..

Tån är fint lila, och nästan i storttå storlek! Snitsigt värre..

 Va på mitt sista samtal på beroendeenheten här, om mitt läkarintyg för "lämpet", så skönt!! Det är inte sååå långt kvar nu.. :)

Pratade med en av personalen där, om att komma och berätta om hur mitt liv sett ut, för en ungdomsgrupp de har!

Snacka om direkt återkoppling till mitt sista inlägg!

Blev helt paff när de frågade faktiskt, slumpen är fantastiskt träffande ibland..inte sant?

Nu kom det förresten några sötisar att ta hand om här, så på återseende..

Kramis

 
 
Ingen bild

sara..

18 november 2008 11:46

bara att tuta o köra sen då ;)
ta hand om tån.. vilken smärta det måste varit..
kram kram
o lycka till med att prata med ungarna.. det behövs verkligen folk som informerar.. såna som har varit där.. som vet vad dom pratar om..

 
Ingen bild

Elvira

18 november 2008 12:03

Ja, nästan bara att tuta å köra iallafall, måste ju ta ett körkort åxå,:) men den delen känns mycket enklare och mer "inom räckhåll", än det här svindyra å långdragna provtagandet varit..
Tack tack för ditt "lycka till", tror det blir superkul!!
Kramis

 
Paula

Paula

18 november 2008 14:40

Men AJJ!! Vad ont det måste ha gjort. *ryser*

Lycka till med körkortet. :-)

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elvira

18 november 2008 15:09

Ja, stackars lilla tå, å den gör fortfarande ont..*snyft*
Tack för "lycka tillet"

 
peter

peter

18 november 2008 21:58

Det är skoj att läsa din blogg... å efterom de vill att du ska komma och berätta så kan du vara övertygad om att du har någonting som de vill att du ska ge bort *L*... å då tror jag inte att de menar en lila tå... (ajaj vad ont det gör bara jag tänker på det)... häftigt att se dina belöningar trilla på plats... ett körkort är faktiskt himla skönt att ha.
(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

18 november 2008 22:27

Åh, tycker du? va glad jag blir:))
Jo de tycker nog det, och jag vill verkligen göra det också..om bara en enda lyssnar, så har jag ju inte gjort min resa "förgäves"(stavas det så!?)
Börjar förstå det man säger, att vi bara kan behålla genom att ge bort.. även om det är i ett annat sammanhang, så är det lite samma sak..
Kram kram

 
Ingen bild

helena

19 november 2008 08:20

stackars tossen! kul med lämpet....här är allt bara bra! kram

 
Ingen bild

Elvira

19 november 2008 11:55

ja visst, det är väldigt synd om mig faktiskt! VÄLDIGT...
Kjam kjam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards