Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Knyckte en knyckt lista:)

Av Elvira - 20 november 2008 10:08

Hur gammal är du om fem år?

39

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Har knappast hunnit umgås alls idag..


Hur lång är du?


1.72

Vem ringde du senast?

Eva


Vem ringde dig senast?

Daniel


Hur löd det senaste sms:et du fick?

Saknar dig min sköna Puss O kram


Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Det beror på, men oftast att ringa, får ju snabbare svar på vad det nu må vara då..


När såg du senast din mamma?

..ehh, snart2 år sen..? shit va länge, när jag ser det så här..


Vilken är din favoritjulsång?

Tror inte jag har någon..


Vilken är din favoritplats?

Alla platser, så länge jag får va inlindad i mysig mjuk filt, älskar filtarJ


Var tror du att du befinner dig om tio år?

Har massor med tankar på vad jag vill göra till dess, men hur långt jag kommit..ingen aning..hoppas i Hälsingland eller på västkusten någonstans..


Vad skrämde dig om natten som barn?

Oftast fulla människor..eller bristen på människor kanske?


Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Carina, igår på konserten, vi fick en sån där fnissattack som är omöjlig att hejda..huu :D


Hur många kuddar har du i sängen?

5-6 st..älskar kuddar…å mjuka filtar


Hur många landskap har du bott i?

4 tror jag..jo, 4


Vilka ställen har du bott på?

Huu, många, riktigt många…


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota..eller klackar


Är du social?

Oftast, men kan åxå vara grymt osocial i kortare perioder( laddning av batterier)


Vilken är din favoritefterrätt?

Kladdkaka..


Tycker du om kinamat?

Jupp, men föredrar thai


Vad dricker du till frukost?

Kaffe..med mjölk


Kan du spela poker?

Ja, kan, men gör det sällan


Tycker du om att mysa/kela?:

D Gör inte alla det..?


Är du en beroendemänniska?

*skratt*ja, är det något jag med säkerhet är, så är det just beroende


Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja, min chef


Vill du ha barn?

Har ju redan två, vill nog inte ha fler


Har du någonsin åkt ambulans?

Ja


Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng, lite rädd för vatten


 Vad spenderar du helst pengar på?

Allt! Har fortfarande ett litet shopoholicdrag..


Äger du dyrbara smycken?

Nix


Vilket är ditt favoritprogram på tv?

House


Vem är den roligaste människan du känner?

Carina tror jag..


Vad har du för ringsignal?

Den heter ”dub” går i baktakt..


Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nix                                                                   
             

 Kan du byta olja på bilen?

Ja.


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej. He he..har ju aldrig haft körkort, så det jag däremot har blivit stoppad för, är olovlig körning..hmm, bot å bättring utlovas..ska straxt få börja med kortet ju..:)


Vilken var den senaste boken du läste?

 Häxan från Portobello/ Paolo Coelho


Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej.                                       


Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Ett telenr 


 
 
Ingen bild

R

20 november 2008 17:02

ja det var ju en intresant lista ,,,,,

 
Ingen bild

Elviira

20 november 2008 17:11

Tsss, så intressant vet jag inte, men ganska så skoj..tyckte jag iallafall..kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards