Direktlänk till inlägg 24 november 2008

En helt UNDERBAR helg!

Av Elvira - 24 november 2008 10:36

Har varit med min bästaste vän Roger i Göteborg hela helgen, å haft det SÅÅÅ bra.

Vi åkte ner för att titta på Nanne Grönvalls krogshow på Rondo, på lördagen, men så åkte vi ner en dag innan, bara för att slappa lite, å det va nog en riktigt fiffig tanke..så skönt!!

Träffade en kille som Roger är övervakare åt också, så han tog med oss till ett riktigt typiskt Göteborgs-mat-ställe. Fniss, en upplevelse i sig.

Jag som inte ens försökt hitta min hårborste på morgonen, kände mig lite annorlunda, minst sagt, när vi hamnade på ett äkta "finställe"..Fiskekyrka?

Hette det så? hmm..?

Jo, det gjorde det..

Nåja, jag har aldrig varit någon större Nanne-entusiast, men JÄ-AR , va bra hon är!!

Helt outstanding!! Vilken röst, i den lilla människan!! Å skitrolig, skrattade så jag trodde jag skulle få hjärnblödning stundvis:)

 TusenTACK för en helt underbar helg,vännen min!


Back in byhåla då, genomförkyld, febrig, å ont i precis överallt..stackars jag!

Ska bädda ner mig en stund igen, återkommer säkert senare

 (lite bloggabstinens har jag faktiskt haft..fniss)

Kramisar

 
 
Ingen bild

Helena

24 november 2008 14:20

Äntligen tillbaka! :) Vad roligt att höra att du haft en sån bra helg...Jag har bara varit i helgen...skönt...kram

 
Ingen bild

Elvira

24 november 2008 14:54

Ja, nu är jag tillbaka, å så tänker jag vara kvar ett bra tag*ler*
Helt underbart att "bara vara"..ha det allra bäst, bästaste du, kram kram

 
Ingen bild

Helena

24 november 2008 15:08

Du gör mig så glad! ;) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards