Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Jag kan, jag kan!!!

Av Elvira - 28 november 2008 15:21

Stutdsar nästan jämnfota av lycka!

För jag har kommit på ett knep att lura mig själv att gå till handling!!

Så är det!

Stal först två prima ideer, den första av Peter, hans "15-min" och la ihop den med Coachens råd igår, att allt bara handlar om att verkligen "bestämma sig"...

Tillsammans blev ideerna e helt diskad disk, rensad pappershög på köksbordet OCH sist men inte minst, ett betydligt gladare sinne!

Ska straxt på födelsedagskalas, å när jag kommer därifrån ska jag ta ett nytt beslut, om 15-nya min, att fixa advent i köket..till att börja med.

Tänk att stulna ideer kan bli så himla bra:D


Kram kram

 
 
peter

peter

28 november 2008 16:15

Jag skulle nog hellre vilja säga att det är lättare om man är fler när det gäller goda idéer... vi är några stycken som kör med 15 minuters grejer (kan ju vara vad som helst) och jag blir peppad av mina vänner... tillsammans kan vi göra vad som helst *L*... ALLT är möjligt.

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

28 november 2008 19:06

Ja, det har du alldeles rätt i , så är det ju. fick höra igår, att om man byter en sedel, med en annan person, så har man ändå samma summa kvar, men byter man tanke eller ide´, så är man plötslig dubbelt så "rik":D
Å det om att "15-min"kan gälla vad som helst är helt sant...igår tex lyckades jag sätta i mig en hel "After eight"-ask på 15 min..*skratt*
Fast det är kanske inte riktigt samma sak...
Stor kram tillbaks // Elvira

 
Henrik

Henrik

2 december 2008 15:32

Ahh, den stjäl jag helt fräckt, även om du har givit en del av den förut så blev det lite mer nu. Fler likheter: Jag är också grym på att äta mycket godis fort, gärna på kvällen då jag ska sova. ;-/

Kram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

2 december 2008 21:12

...om du bara visste, hur GLAD jag blir, för att jag har något som någon vill stjäla!!

Be my guest, som sagt, stulit den själv...å den jag stal den av blir säkertn åxå gärna bestulen*ler*

Förresten..har lärt mig att man får mardrömmar av att äta sent,,gulp, å det stämmer..men gott är det ju..

Kramis

 
Ingen bild

ELVIRA

2 december 2008 21:16

Förresten Henrik...är det du som är du? Som "sjöng" så vackert häromsistens?
Isåfall...världen är bra liten=)

 
Henrik

Henrik

2 december 2008 22:20

Ja, det är jag. Du "lät" förresten rätt bra själv, det får vi göra om, tycker jag. ;o)

Fast jag kom hit via länken på din FaceBook-sida så det är inte ett så himla mirakulöst sammanträffande som det kan verka som.

Jag tyckte du verkade trevlig så jag blev nyfiken på att lära känna dig lite mera. Såg nånstans att du varit i Göteborg, min hemstad, och undrade var din var.

Nu vet jag att du bor i Finspång och tror att du har två döttrar, varav en ska piercas snart. :)

Att du jobbar, fast jag vet inte med vad. Att du inte gillar gratis utdelning av heroin. Att du åker buss, och ibland taxi. Och lite till.

Tja, om det känns ok får du gärna berätta lite mer om din resa i programet, vad du jobbar med och vad som helst. Om du undrar över nåt om mig? Föreslår att vi tar det på FB-mailen i så fall.

Och en sak till:

Det här är inte nåt "raggningsförsök" från min sida. Visserligen är jag singel men inte i nåt läge för att inleda relation just nu. Kändes bara som att jag borde vara tydlig med det. Hoppas det är ok för dig.

Kram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

2 december 2008 22:36

Oj oj..många saker på en gång..ska berätta..å fråga allt jag undrar över*ler*men inte ikväll..nu är det natta här i min by..
Och tack för att du är tydlig, blir så mycket enklare då, även om jag inte tog det så heller...
Sov så gott, å stor kram //E

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards