Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Katastrofläge!

Av Elvira - 2 april 2009 14:41

Det är självaste f*n att inse hur beroende jag är av tekniken, precis när jag inbillat mig att jag är såååå fri..*suck*


Min mobil kraschade i morse!

Jag har kalender funktion i den, alla datum som jag inte skrivit över i kalendern är puts väck..


Alla telefonnummer som jag lagt i de senaste 6 månaderna, är puts väck..om nu inte mobilreperatören kan rädda dem..*håller tummarna*


Alla foton ligger visst på minneskortet..men det är liten tröst just nu..

Skiiiiit!


Fick ett totalt psykbryt på jobbet innan, totalt alltså..stormade ut, å va galen i säkert en timme..hmm..försökte säga upp mig, men det va inte att tänka på sa chefen. =)

Jäbbla tur det då..för nu har jag lugnat mig en stund..igen..å nu ska jag göra nytta här, reda upp det som ska redas upp, så att jag inte lämnar de ogjort, om jag nu säger upp mig imorgon igen..*ler*


Pratade med min sponsor, ytterst motvilligt, och stortjutandes, i telefon..

Jäbbla tur det, annars hade jag nog fortfarande varit galen..

Hon är bäst!! Heeelt bäst! Å Roger åxå..å Böcke..jag har många fina människor åxå, lätt att glömma det när det svartnar..


Nåja, nu lyser solen, å jag har en lånetelefon, å så har jag en ny fin trave körskoleböcker, å förhoppningsvis hela körkortet inbetalt.. =)


Kram



 
 
Kicki

Kicki

2 april 2009 16:10

Härligt om du fixar körkortet snart!!!...tycker inte om att köra bil så du kan få bli min privatchaufför!!!...kramiz å hoppas det löser sig snart!!!

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

2 april 2009 17:16

Well...har ju inte sett att jag får något än, men ska försöka, å såklart ska jag köra dig sen;)

Du, jag blev av med ditt nr i mobilkrashen-det gick inte att få ut telefonboken..f*n, men har du lust, så skicka ett mess eller så, jag har samma nr, så jag får tillbaks det..
Kramis

 
sniglon

sniglon

2 april 2009 19:56

kan bara nicka instämmande och säga: jag FÖRSTÅR dig. Men du kämpar som en gris rent ut sagt, och DU är så Jäkla bra! Du hjälper massor fast du inte kan ta emot det just nu, eller;)

Det här är ingen rolig vår för oss verkar det som, min mobil har också pajat;(( Suck, det är nu vi ska säga högt att "det går över"- Jag hatar det uttrycket emellanåt.

Ja, här har du en till likadan, det är ju stooor tröst. Not!

Men jag klämer i från tårna och säger DU ÄR FIN OCH DU GÖR SKILLNAD!

Kram en bucklig Sniglon

http://www.sniglon2.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

2 april 2009 21:29

Vet du Sniglo-det ÄR faktiskt stor tröst, trot elle ej..
Det gör stor skillnad att inte vara ensam.

Njae, hjälper massor vetefan, tror jag snarare går omkring som ett stort knippe energidränage...eller förresten, vet du, just idag så vet jag att jag gjort skillnad för någon, på riktigt..fasen, det är ju DEN tanken jag ska ha närmast...

Tack för att du finns, jättekram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards