Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Helv**e

Av Elvira - 2 april 2009 21:31

Alla svordommar jag kan, räcker dåligt, för att beskriva känslan av förlust just nu.


Har precis insett att jag inte haft ett enda nr på kortet, ALLA har legat i mobilen..det är närmare 300 nr som är borta..alla vänner , alla viktiga jobbnummer, alla myndigheters satans direktnummer som är minst sagt knöliga att komma åt..


"Släppa taget" va det ja...förstånd att inte stånga sig blodig, när jag inte kan göra något åt det..men svära kan jag, å det gör jag..HÖGT!

 
 
sniglon

sniglon

2 april 2009 22:28

Jag instämmer högt! Jävla förbannade skithelvete också- fan med!

Vilken jäkla skitvår detta är Vildängel!

Önskar jag kunde ge dig alla nummer tillbaka, fan också-

Vi får halta vidare tillsamans;) Kram till dig

http://www.sniglon2.wordpress.com

 
Henrik

Henrik

2 april 2009 22:30

Läge att surfa på www.eniro.se och www.hitta.se då. Vad är det för mobil du har, så jag inte köper en sån.

Hoppas det löser sig bra för dig.

Kramomom Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

2 april 2009 22:37

Du, det tycks funka väldigt bra , när man får lite svärhjälp.. ;)
Det får mig faktiskt att le istället..

Du, vi fixar den här våren åxå, är helt säker!
Stooora kramen

 
Kicki

Kicki

2 april 2009 22:38

Hej vännen, ja sådana saker e jäkligt frustrerande!!!...har inga pengar på kortet men jag sänder dig mitt nr så fort det e påtankat vilket kommer dröja, pank å fågelfri eller hur brukar man uttrycka sig?!?...hoppas du får en skön nattsömn trots allt!!! kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

2 april 2009 22:43

Tsss..om det vore så enkelt ändå..nåja, några kan jag nog hitta där, rätt å sant..men vilket jobb!!*suck*

Mobilen heter Nokia xpress..å så några siffror, minns inte riktigt, men jag ÄLSKAR den..jättefin å söt å gullig, å alldeles sjuk just nu, är hos mobildoktorn i en vecka.. Den brukar inte va dum annars, den är bara sjuk..jag skulle absolut rekomendera den annars, på riktigt!!


Om jag kallat den för mobilhel**te så va det inte meningen, som sagt, egentligen är den jättebra!!

Kram kram

 
Ingen bild

Elvira

2 april 2009 22:50

Ja gör gärna det Kicki..
Pank å fågelfri..? Låter lite som Rasmus på luffen grej..*ler*
Men jag vet, det är knappast första prio heller alltid..
Ja, jag ska sova som en stock tänkte jag, hoppas du får göra det med..Kram kram

 
Ingen bild

synne

3 april 2009 13:13

Hej.Hoppas allt är väl.Önskar dig en riktig trevlig helg. Vi väntar på solen. Jag är uppe hos exet och hoppas på sol och lite trädgårdsarbete. Kram Synnöve

 
Ingen bild

Elvira

3 april 2009 14:25

Önskar dig det samma Synne! Solen ja, den är här hos mig..men jag skickar över lite till dig här..*sol* så! =)

Kram kram

 
Kicki

Kicki

3 april 2009 16:32

Hej tjejen!!! hoppas att löser sig till det bästa å att du kan få en underbar helg i solen...Annie luktar hund idag!! =P...så nu står det en plåt med blodpudding i ugnen som ska torkas...e godis när vi tränar å i morn ska jag stoppa i henne en massa innan tävlingen!! ;)...håll tummen nu vid 10.15 då börjar tävlingen!!!kramiz å ha det bäst

http://gammtackan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards